Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Analýza obchodnej účinnosti webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

  • Preskúmame, či je váš web dobre použiteľný, dôveryhodný, konkurenceschopný a presvedčivý
  • Nájdené nedostatky popíšeme a navrhneme vám ich riešenie.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Základom obchodne úspešného webu je dobrá použiteľnosť

Použiteľnosť webových stránok definuje jednoduchosť ich používania. Ak sa užívateľ na webe stráca, nevie čo je jeho účelom, nemôže nájsť navigáciu, nevyzná sa v obsahu alebo štruktúre, potom je slabým miestom práve použiteľnosť. Chyby v použiteľnosti tak môžu odradiť veľké množstvo užívateľov. Preto má táto oblasť významný vplyv na obchodnú účinnosť webu. Analýza obchodnej účinnosti si nekladie za cieľ komplexne posúdiť použiteľnosť daného webu, ale vypichuje len najdôležitejšie chyby, ktoré môžu priamo brániť plneniu jeho obchodných cieľov.

Nedôveryhodný web si zákazníkov ťažko získa a udrží

Na internete platí, že ktokoľvek sa tu môže vydávať za kohokoľvek a mnoho subjektov zostáva anonymných. Užívatelia potom právom nemajú veľkú dôveru k lokalitám a webovým službám, pretože si nie sú istí, kto za webom skutočne stojí a aké sú jeho zámery. Dôveryhodnosť webu možno však cielene posilňovať a sústavne na nej pracovať. V analýze obchodnej účinnosti posúdime dôveryhodnosť vášho webu a navrhneme konkrétne kroky k jej posilneniu.

Presvedčte svojich zákazníkov, že vy ste ten pravý

Kľúčovú úlohu v obchodnej účinnosti webu hrá tzv. presvedčivosť. Presvedčivosť webu vypovedá o tom, ako veľmi web dokáže užívateľa zaujať a vyvolať v nich záujem o produkty alebo služby, ktoré na ňom spoločnosť ponúka. Na zvyšovanie presvedčivosti webu sa okrem iného podieľa dobrý konverzný mechanizmus, kvalitné a úderné texty, zdôraznenie konkurenčných výhod a tzv. výzvy k akcii. Práve to sú prvky, ktoré užívateľa vyzívajú k splneniu jedného z možných cieľov webu. Váš web posúdime aj z tohto pohľadu a navrhneme vám kroky, ktoré váš web urobí presvedčivejším.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Projektový návrh webu

Na základe dlhoročných skúseností vám dokážeme poradiť s celým procesom tvorby nového, prípadne rekonštrukciou súčasného webu.

Testovanie použiteľnosti

Dobrá použiteľnosť webových stránok je podmienkou ich úspešnosti. Vaše stránky otestujeme najmodernejšími metódami a odporučíme vám, ako ich zlepšiť.

Analýza použiteľnosti

Skontrolujeme, či váš web dodržiava všeobecne platné pravidlá použiteľnosti. Zistíte, kde sa dostávajú vaši návštevníci do problémov aj ktoré časti svojho webu máte spracované správne.

Obsahová analýza webu

Rozumejú ľudia obsahu vašich textov? Neodrádzajú ich svojou dĺžkou a zložitosťou? Sú dostatočné obchodne presvedčivé? Na tieto a ďalšie otázky vám odpovie naša obsahová analýza.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.