Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Audit prístupnosti

Overte si, či vás nízka prístupnosť vašich webových stránok nepripravuje o dobré meno, návštevníkov a zákazníkov, či neplatíte až 30% výdavkov na reklamu zbytočne či dokonca neporušujete zákon.

  • Uistíte sa, že je váš web prístupný všetkým potenciálnym návštevníkom.
  • Poradíme vám, ako odstrániť prípadné prekážky.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Prístupné stránky rešpektujú užívateľa - jeho technické vybavenie, zdravotné dispozície, vedomosti, skúsenosti a vzdelanie. Nijako neobmedzujú užívateľa menej bežných internetových prehliadačov, nevidiacich, telesne postihnutých, farboslepí, dyslektikov či cudzinca so zlou znalosťou jazyka.

Neprístupné stránky bráni niektorým skupinám užívateľov v prístupe k obsahu. Čítacie zariadenie nevidiaceho je tlmočený správne, farboslepý na nich prehliadne dôležité oznámenie, paraplegika nedokáže ovládať ich navigáciu, v menej obvyklom prehliadači nie je vidieť obsah.

Nové pravidlá prístupnosti pre weby verejnej správy

Súkromný web môže prístupnými stránkami získať "len" konkurenčnú výhodu a nových zákazníkov. Pre verejný sektor sú však bezbariérové stránky nediskriminačné žiadnu skupinu obyvateľstva povinností. Povinnosť inštitúcií verejnej správy mať prístupný web je zakotvená v Zákone č 365/2000 Z. z., O informačných systémoch verejnej správy. Nové pravidlá prístupnosti sú súčasťou vyhlášky (vyhláška o prístupnosti), ktorá platí od 1. marca 2008. Na znenie týchto pravidiel sa podieľali odborníci z našej firmy.

Prečo stojí prístupné stránky menej ako neprístupné

Pýtate sa, koľko vás prístupné stránky budú stáť? Rozhodne menej ako neprístupné. Počítajte s nami.

  • 7% mužov je farboslepých a neprečíta text na nevhodne farebnom pozadí.
  • Každý piaty mladý človek trpí dyslexiou či poruchou sústredenia a čítanie zle usporiadaného textu či príliš malého písma ho značne unavuje.
  • Rastie podiel seniorov, ktorí aktívne využívajú internet. Tí majú často problémy s nedostatočným kontrastom alebo malým písmom.
  • Rad používateľov pracuje s menej obvyklými prehliadači alebo mobilnými zariadeniami s malým displejom.

Celkom sa k obsahu chybne vytvorených stránok nemusí dostať cez 30% užívateľov - potenciálnych zákazníkov. Vytvoriť neprístupné stránky nie je o nič lacnejší ako vytvoriť stránky prístupné. Naopak neprístupnosť stojí veľa peňazí navyše. Ak na svoje stránky nepustíte 30% návštevníkov, potom ste 30% peňazí do ich výroby, prevádzky a propagácie investovali nadarmo. Nehovoriac o škodách na dobrej povesti a značke.

Ako prístupnosť stránok testujeme

Prístupnosť webových stránok testujeme podľa pravidiel prístupnosti, ktoré sú súčasťou vyhlášky k Zákonu č 365/2000 Z. z., O informačných systémoch verejnej správy. Na tvorbe týchto pravidiel sme sa priamo podieľali. Môžeme však použiť aj inú metodiku podľa vašej voľby (WCAG, Section 508, Blind Friendly Web).

Z nášho auditu sa dozviete, či sú vaše stránky prístupné. Ale to nie je všetko. Presne zistíte, čo sme testovali, prečo je to dôležité, ako by mal vyzerať optimálny stav a ktorými chybami prichádzate o najviac návštevníkov. Navyše získate konkrétne odporúčania, ako chyby napraviť a stratené návštevníkov získať späť.

Vyžiadajte si ponuku na audit prístupnosti

Rozsah, priebeh a cenu auditu prístupnosti je potrebné dohodnúť individuálne. Kontaktujte nás láskavo formulárom v spodnej časti stránky a my sa s vami obratom spojíme, aby sme dohodli všetky podrobnosti. Jedná sa o nezáväznú dopyt platené služby.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Analýza použiteľnosti

Skontrolujeme, či váš web dodržiava všeobecne platné pravidlá použiteľnosti. Zistíte, kde sa dostávajú vaši návštevníci do problémov aj ktoré časti svojho webu máte spracované správne.

Obchodná účinnosť webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

Testovanie použiteľnosti

Dobrá použiteľnosť webových stránok je podmienkou ich úspešnosti. Vaše stránky otestujeme najmodernejšími metódami a odporučíme vám, ako ich zlepšiť.

SEO analýza

Rozbor stránok z pohľadu SEO je prvým krokom k zvýšeniu návštevnosti a presnejšiemu zacieleniu. Preveríme váš web, zistíme, kde robíte chyby, a poradíme vám, ako ich napraviť.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.