Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Heuristická analýza použiteľnosti

Dobrá použiteľnosť webu je jedným zo základných faktorov, ktoré ovplyvňujú úspech webových stránok. Na základe dlhoročných skúseností a testovania boli vytvorené heuristické pravidlá použiteľnosti, ktorým by mal vyhovovať každý web. V rámci analýzy:

  • Odhalíme hlavné nedostatky webu z hľadiska použiteľnosti.
  • Navrhneme priority, do ktorých oblastí je vhodné sa pustiť najskôr. 
  • Doporučíme vám vhodné riešenie alebo navrhneme ideálny postup pre úpravy problematickej oblasti.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Prečo je overenie použiteľnosti webu dôležité

Pokiaľ nebude váš web zrozumiteľný a ľahko ovládateľný, užívatelia sa na ňom stratia. Budú frustrovaní a zrejme si nič nekúpia ani neobjednajú. Je jedno, koľko návštevníkov na váš web chodí. Ak nebude dobre použiteľný, väčšina z nich ho bez efektu opustia. Zvyšovať návštevnosť webu je navyše možné len do určitej miery - výhodnejšie často býva web vylepšiť.

Lepšia použiteľnosť stránok potom prinesie vyšší zisk. Heuristická analýza použiteľnosti je lacnejšou alternatívou uživateľského testovania použiteľnosti, ktoré vám môžeme ponúknuť tiež. Analýza síce na rozdiel od užívateľského testovania neodhalí niektoré skryté nedostatky webu, určite z nej ale získate jasnú informáciu o tom, ako si váš web z hľadiska použiteľnosti stojí.

Ako postupujeme pri tvorbe heuristickej analýzy použiteľnosti

V prvom rade overíme, či web vyhovuje typickým užívateľským cestám a správaním vašej cieľovej skupiny a odhalíme miesta, ktoré by mohli byť pre nich problematické. Tiež skontrolujeme, či váš web vyhovuje približne 160 pravidiel, ktoré vznikli na základe moderných poznatkov a overených výskumov v oblasti použiteľnosti webových stránok.

Pred samotným rozborom stránok taktiež odporúčame na web nasadiť nástroj na tvorbu clickheat máp a zadanie prístupu do Google Analytics (nie je to povinná súčasť spracovania analýzy, ale prístup k dátam skvalitní celkové spracovanie výstupu).

Analýza použiteľnosti je svojim poňatím jedinečná - nejedná sa totiž len o hodnotenie jasne daných ukazovateľov, ale o preverenie webu v kontexte jeho zamerania a poslania. Na vypracovanie heuristickej analýzy použiteľnosti sú preto potrebné dlhoročné skúsenosti v tomto odbore. A tie naši špecialisti majú! Analýza použiteľnosti webu je plná obrázkov a snaží sa o maximálnu názornosť, takže ju môžete rovno použiť ako zadanie opráv pre firmu, ktorá sa o váš web stará.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Projektový návrh webu

Na základe dlhoročných skúseností vám dokážeme poradiť s celým procesom tvorby nového, prípadne rekonštrukciou súčasného webu.

Obsahová analýza webu

Rozumejú ľudia obsahu vašich textov? Neodrádzajú ich svojou dĺžkou a zložitosťou? Sú dostatočné obchodne presvedčivé? Na tieto a ďalšie otázky vám odpovie naša obsahová analýza.

Obchodná účinnosť webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

Testovanie použiteľnosti

Dobrá použiteľnosť webových stránok je podmienkou ich úspešnosti. Vaše stránky otestujeme najmodernejšími metódami a odporučíme vám, ako ich zlepšiť.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.