Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Publikácie

  • Osem odporúčaní ako komunikovať na Twitteri

    09. júl 2012

    Aj keď Twitter u nás presiahol pred časom iba sto tisíc používateľov, jeho dôležitosť je čím ďalej tým väčšia. Postupne prichádza jeho český preklad, čím dôjde k jeho väčšiemu rozšíreniu. Sila Twitteru ale nie je primárne v počte používateľov, ale v spôsobe ich používania. Jeho používatelia viac nakupujú (povedal Dušan Murčo, Martinus.sk na konferencii Firmy v sociálnych sieťach), často sú to silní influenceri a na Twitteri tiež hľadajú zaujímavé a aktuálne informácie i médiá. Význam Twitteru nie je v jeho dôležitosti, ale v sile.

  • Google prezradí, ako inzerujú konkurenti

    01. júl 2012

    Google sa snaží poskytnúť svojim inzerentom čím ďalej viac informácií a dať im komplexnejší pohľad na dáta. Inzerentom sa snaží dať pred oči argumenty, ktoré ich inzerciu (a ešte lepšie jej rozšírenie) obhajujú. Kedysi s nástrojom Search Funnel umožnil lepšie interpretovať konverzné dáta a upozorniť aj na existenciu asistovaných konverzií. Nedávno potom spustil Auction Insights Report, ktorý nám prezradí všeličo o inzercii konkurencie a poodkryje tak zároveň rezervy, ktoré majú naše vlastné kampane.

  • Pochopte moment pravdy

    20. jún 2012

    Nákupné správanie sa mení. Online a offline kanály spolu úzko súvisia.

  • Svoju digitálnu stopu len tak nezmažeme, ale dá sa ustrážiť

    04. jún 2012

    Ľudia sa boja geolokačných služieb. Predstava, že by sa pravidelne „čekovali“ na Foursquare alebo sa nechávali sledovať cez Google Latitude, ich desí. Paradoxom však často býva stav ich Facebook profilu alebo výsledky vyhľadávania v Google. Ukazujú tu svoje fotky z víkendových akcií alebo vlastné deti.

  • Twitter má v Česku a na Slovensku už cez 100 000 používateľov, novou hviezdou Robert Záruba

    19. máj 2012

    Československý Twitter tento týždeň podľa štatistík Klábosení.cz prekonal hranicu 100 000 používateľských účtov. Josef Šlerka predpovedá, že do konca roku 2012 ich bude ešte dvakrát viac. Čísla z Klábosení strmý nárast obľuby len potvrdzujú – len za minulý rok sa pridala tretina všetkých účtov.

  • Google spustil Social Analytics, meranie návštevnosti zo sociálnych médií

    06. máj 2012

    Sociálne siete hrajú v návštevnosti i obchodnom výkone webov stále väčšiu rolu, v mnohých prípadoch dokonca dominantnú. V atribučnom modeli sú tak sociálne siete nezanedbateľným zdrojom, veľmi často dávno pred samotným nákupným rozhodnutím.

  • Kúpite si už všetko, platené tweety sú ale zatiaľ príliš lacné

    29. apríl 2012

    Nedávno mi pristál v schránke e-mail s prvou ponukou na platený reklamný tweet. Túto službu zakladal pred časom môj bývalý kolega z Et netery, ale ako som si pred pár dňami všimol, zmenila majiteľa. Už zakladateľ Míra Pancíř čelil pri štarte vlne kritiky, dnešná ponuka za 30 Kč nebola výnimkou. Na Twitteri rozčesla pokojné piatkové dopoludnie.

  • Tri sociálne siete, ktoré možno ešte nemáte, ale mohli by ste mať

    24. apríl 2012

  • Ako použiť sociálne siete pre SEO: Facebook

    24. apríl 2012

    Hoci sociálne siete ešte donedávna patrili do iného odvetvia online marketingu než SEO, no v súčasnosti je to inak. Na dôležitých sociálnych sieťach máme možnosť vytvoriť firemnú stránku a profily, ktoré môžu tvoriť perfektný komunikačný kanál aj prostriedok pre podporu predaja. Ako a prečo však využiť sociálne siete pre optimalizáciu vo vyhľadávačoch?

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.