Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Slovníček pojmov

A B C Č D Ď E F G H CH I J K L M N O P Q R Ř S Š T Ť U V W X Y Z Ž
  • Algoritmus

    Algoritmus je, povedané slovníkovým jazykom, súbor presne definovaných inštrukcií, ktoré po svojom vykonaní vedú ku konkrétnemu cieľu.

  • CMS

    CMS alebo Content Management System – systém pre správu obsahu

  • Cena za kliknutie (Cost Per Click - CPC)

    Cena za kliknutie (CPC) je jedným zo spôsobov platby v internetovom marketingu.

  • Internetový marketing

    Internetový marketing zahŕňa marketingové aktivity aplikované v internetovom prostredí. Základným cieľom je ako pri „klasickom“ marketingu pochopiť priania a potreby zákazníka a zodpovedajúcim spôsobom ich uspokojiť.

  • Kontextové PPC systémy

    Kontextové reklamné systémy patria medzi Pay Per Click systémy (PPC). Obstarávateľ teda platí za užívateľov, ktorí na jeho reklamu kliknú. Za samotné zobrazenie reklamy neplatí nič.

  • Konverzný pomer

    Konverzný pomer (vyjadrený v percentách) predstavuje, koľko návštevníkov webu ukončí svoju návštevu konverziou - či už kúpou, zaregistrovaním sa, vyplnením formulára alebo kontaktom cez e-mail/telefón.

  • Long tail (dlhý chvost)

    V oblasti SEO sa termín long tail používa pre frázy zadávané do vyhľadávačov, ktoré sú vyhľadávané menej často než všeobecné slová, spravidla sú ale zároveň aj oveľa menej konkurenčné.

  • Marketing

    Pod pojmom marketing označujeme procesy, ktorých hlavným cieľom je pochopiť potreby a priania zákazníka a uspokojiť ich efektívnym a vhodným spôsobom zaručujúcim splnenie cieľov firmy.

  • Miera prekliknutia (Click Through Rate - CTR)

    Termínom miera prekliknutia (CTR) sa v internetovom marketingu označuje pomer medzi počtom zobrazení reklamy a počtom kliknutí na túto reklamu. Meria sa v percentách.

  • Neplatné, podvodné klikanie (Click Fraud)

    Podvodné klikanie komplikuje správnu funkčnosť reklamných systémov.

Počet položek na stránce: 11-20 ze 25

1 2 3

Slovníček pojmov

Niečomu nerozumiete? Prezrite si náš slovníček pojmov.

Vybrané pojmy
CPM - Cost per Mile
CPM (cost per mile) - cena za tisíc zobrazení. Ide o pojem… Viac
CPC - Cost per Click
Táto skratka vyjadruje cenuza preklik. CPC je akousi… Viac
NDA - Non-Disclosure Agreement
NDA (Non-Disclosure Agreement) - je dohoda, v ktorej sa… Viac

Zobraziť všetky pojmy

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.