Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Spätná väzba užívateľov - feedback formuláre

Zaujíma vás, čo si o vašom webe, službách alebo produktoch používatelia myslia? K dispozícii je viac možností ako len klasické ankety. Použite niektorý z nástrojov Spätné väzby.

  • Zistite, čo si myslia vaši návštevníci
  • Budujte dôveru a vzťah so zákazníkmi

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Vaši návštevníci a zákazníci vám môžu poskytnúť cenné informácie o tom, čo sa im nepáči a čo im u vás chýba. Tieto informácie marketér môže využiť k zlepšeniu či rozšírenie nielen webových stránok, ale aj ponúkaných služieb a tovaru.

Spôsobov, ktorým sa k takým informáciám môžete dostať, je niekoľko. Asi neucelenější je užívateľské testovanie. Ďalšími spôsobmi sú nástroje spätnej väzby. Tými najznámejšími sú ankety, dotazníky a feedback formulára.

Pomôžeme vám vybrať najvhodnejšiu formu získavania spätnej väzby, pripraviť formulár a vyhodnotiť získané dáta.

Ako sa líši chytrý formulár od toho obyčajného?

Predstavte si, že vo Vašom eshopu nakupuje Karel a Petr. Karel je veľmi zbehlý používateľ, ktorý hneď pochopí váš nákupný proces a vybavenie objednávky mu zaberie menej času než vystáť frontu v kamennom obchode. Petr toľko skúseností nemá a môže sa stať, že sa bude v priebehu objednávky strácať.

Pretože Karel vypĺňa objednávku rýchlo, nebude vhodné ho obťažovať vyskakovacím oknom s formulárom. Pokiaľ bude chcieť zanechať odkaz o spokojnosti, sám ho nájde napríklad v odkaze umiestnenom na boku stránky, prípadne mu môžeme dotaz ponúknuť po odoslaní objednávky. Ovšem ak chytrý formulár spozná, že sa Peter na niektorom mieste zastavil, môže sa automaticky zobraziť a opýtať sa, čo mu nie je jasné a čo je dôvodom jeho váhanie.

Je veľmi pravdepodobné, že Peter bude mať dobrý pocit z prejaveného záujmu. Táto forma starostlivosti o zákazníka bude mať aj pozitívny vplyv na dôveryhodnosť vášho webu a hlavne získate informácie, ktoré môžu viesť k zvýšeniu konverzných schopností vášho webu.

Informácie, ktoré získate od vašich návštevníkov, sú obzvlášť cenné, pretože sú priamo od vašej cieľovej skupiny. Je nutné počítať s tým, že motivácia nespokojného užívateľa zanechať správu je vždy vyššia ako u toho spokojného a väčšina ohlasov tak bude negatívnych. Kritika, najmä ak je konštruktívna, je však vhodným zdrojom inšpirácie pre zlepšovanie vášho projektu.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Sme súčasťou Ataxo Group, najväčšej online marketingovej agentúry v strednej Európe
  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Testovanie použiteľnosti

Dobrá použiteľnosť webových stránok je podmienkou ich úspešnosti. Vaše stránky otestujeme najmodernejšími metódami a odporučíme vám, ako ich zlepšiť.

Obchodná účinnosť webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

A/B testovanie

Rozhodnite sa na základe dát, ktorá varianta webu viac vyhovuje vašej cieľovej skupine a má lepší vplyv na jeho konverznú schopnosť.

Obsahová analýza webu

Rozumejú ľudia obsahu vašich textov? Neodrádzajú ich svojou dĺžkou a zložitosťou? Sú dostatočné obchodne presvedčivé? Na tieto a ďalšie otázky vám odpovie naša obsahová analýza.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.