Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Stratégia e-mail marketingu

Chcete naplno naštartovať e-mail marketing? Zostavíme pre vás stratégiu, vďaka ktorej efektívne dosiahnete stanovených cieľov. Dobrá stratégia je základom kvalitných rozosielok, ako ukazujú naše skúsenosti i mnohé štúdie.

  • Vhodná segmentácia zaistí až o 30% vyšší open rate.
  • Vďaka dobre nastavenej stratégii získate cez e-mail marketing až o polovicu viac konverzií.
  • Výberom vhodného nástroja dokážete automatizovať rozosielky a znížiť počty odosielaných e-mailov.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Čo vám stratégia e-mail marketingu prinesie

Vďaka stratégii e-mail marketingu budete presne vedieť, ako naštartovať e-mailing tak, aby ste využili jeho maximálny potenciál. So stratégiou budete pripravení:

  • nastaviť vhodné ciele a metriky pre vyhodnocovanie e-mailingu,
  • rozosielať chytrejšie e-maily a minimalizovať tak počet odhlásení,
  • začať s rozosielkami na najvyššej pre vás dostupnej úrovni.

Stratégie navrhujeme klientom, ktorí zatiaľ s e-mailingom nezačali, alebo ho majú v počiatočnej úrovni bez jednoznačného konceptu a cieľov.

Ako stratégia e-mail marketingu vypadá:


Stratégia e-mail marketingu je komplexný dokument, kedy na základe charakteru vášho podnikania navrhneme:

  • typy rozosielok (predajné / informačné / transakčné e-maily),
  • vhodnú periodicitu a kalendár rozosielok na celý rok podľa vašej sezóny,
  • témy rozosielok (zľavy, akcie, sezona),
  • typy cieľových skupín pre jednotlivé rozosielky, práca so segmentáciou databázy,
  • ako e-mailing merať a vyhodnocovať (definovanie ideálnych UTM parametrova dôležitých KPI),
  • pravidlá a nevyhnutnosti pre súlad v rámci Zákona č 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti, Zákona č 101/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov a tiež so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2000/31/ES a 2002/58/ES.
  • možnosti automatizácie kampane (automatické odhlasovanie a naopak prihlasovanie k odberu),
  • ako na A/B testovanie a optimalizáciu e-mailingu,
  • rozvoj databázy - získavanie nových kontaktov.

Bežný postup po stratégii

Po stratégii obvykle klientom zaistíme realizáciu prvej rozosielky. Tá sa obvykle skladá z:

  • prípravy grafickej šablóny pre emailing (wireframy, grafika, kódovanie)
  • nastavenie systému pre rozosielky
  • prípravy obsahu (copywriting)
  • rozosielky vrátane A/B testu, vyhodnotenia a doporučenia do budúcna

Pre koho je stratégia vhodná

Stratégia je vhodná napríklad v týchto prípadoch:

  • Rozosielku emailingu zatiaľ nerobíte (okrem transakčných automatizovaných emailov).
  • S rozosielkou ste začali pomocou nešpecializovaného nástroja (Outlook, interný systém na rozosielky).
  • Nedokážete odpovedať na otázku "prečo bude môj emailing úspešný".
  • Nevyznáte sa v možnostiach, nástrojoch a trendoch.

Pokiaľ už e-mailing robíte, potom pre vás môže byť vhodnejší Audit e-mailingu. V prípade, že máte záujem o stratégiu, kontaktujte nás kvôli nezáväznej konzultácii.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Realizácia e-mail marketingu

E-mail marketing patrí medzi najefektívnejší nástroj internetového marketingu. Umožňuje ľahko šíriť oznámenia a obchodné ponuky. Výhodou je predajná výkonnosť, nízke náklady.

Stratégie pre sociálne siete

Milióny Slovákov používajú Facebook, niekoľko desiatok tisíc je na Twitteri. Firmy chápu, že sociálne siete majú v rámci on-line marketingu a PR svoje dôležité miesto. Chopte sa príležitosti a nechajte si od nás vypracovať stratégiu pôsobenia v sociálnych sieťach.

Reklama na Facebooku

Iste poznáte jednu z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí. Z pohľadu marketérov je jej obľúbenou súčasťou priestor pre platenú reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Audit e-mail marketingu

Rozosielate svojim klientom pravidelné newslettery, ale nie ste spokojní s výsledkami, ktoré vám prináša? Vaše rozosielky kvalifikovane zhodnotíme a poradíme vám, ako môžete odstrániť prípadné nedostatky a svoju aktivitu rozšíriť.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.