Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Stratégia e-mail marketingu

Chcete naplno naštartovať e-mail marketing? Zostavíme pre vás stratégiu, vďaka ktorej efektívne dosiahnete stanovených cieľov. Dobrá stratégia je základom kvalitných rozosielok, ako ukazujú naše skúsenosti i mnohé štúdie.

  • Vhodná segmentácia zaistí až o 30% vyšší open rate.
  • Vďaka dobre nastavenej stratégii získate cez e-mail marketing až o polovicu viac konverzií.
  • Výberom vhodného nástroja dokážete automatizovať rozosielky a znížiť počty odosielaných e-mailov.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Čo vám stratégia e-mail marketingu prinesie

Vďaka stratégii e-mail marketingu budete presne vedieť, ako naštartovať e-mailing tak, aby ste využili jeho maximálny potenciál. So stratégiou budete pripravení:

  • nastaviť vhodné ciele a metriky pre vyhodnocovanie e-mailingu,
  • rozosielať chytrejšie e-maily a minimalizovať tak počet odhlásení,
  • začať s rozosielkami na najvyššej pre vás dostupnej úrovni.

Stratégie navrhujeme klientom, ktorí zatiaľ s e-mailingom nezačali, alebo ho majú v počiatočnej úrovni bez jednoznačného konceptu a cieľov.

Ako stratégia e-mail marketingu vypadá:


Stratégia e-mail marketingu je komplexný dokument, kedy na základe charakteru vášho podnikania navrhneme:

  • typy rozosielok (predajné / informačné / transakčné e-maily),
  • vhodnú periodicitu a kalendár rozosielok na celý rok podľa vašej sezóny,
  • témy rozosielok (zľavy, akcie, sezona),
  • typy cieľových skupín pre jednotlivé rozosielky, práca so segmentáciou databázy,
  • ako e-mailing merať a vyhodnocovať (definovanie ideálnych UTM parametrova dôležitých KPI),
  • pravidlá a nevyhnutnosti pre súlad v rámci Zákona č 480/2004 Z. z. o niektorých službách informačnej spoločnosti, Zákona č 101/2000 Z. z. o ochrane osobných údajov a tiež so Smernicou Európskeho parlamentu a Rady 2000/31/ES a 2002/58/ES.
  • možnosti automatizácie kampane (automatické odhlasovanie a naopak prihlasovanie k odberu),
  • ako na A/B testovanie a optimalizáciu e-mailingu,
  • rozvoj databázy - získavanie nových kontaktov.

Bežný postup po stratégii

Po stratégii obvykle klientom zaistíme realizáciu prvej rozosielky. Tá sa obvykle skladá z:

  • prípravy grafickej šablóny pre emailing (wireframy, grafika, kódovanie)
  • nastavenie systému pre rozosielky
  • prípravy obsahu (copywriting)
  • rozosielky vrátane A/B testu, vyhodnotenia a doporučenia do budúcna

Pre koho je stratégia vhodná

Stratégia je vhodná napríklad v týchto prípadoch:

  • Rozosielku emailingu zatiaľ nerobíte (okrem transakčných automatizovaných emailov).
  • S rozosielkou ste začali pomocou nešpecializovaného nástroja (Outlook, interný systém na rozosielky).
  • Nedokážete odpovedať na otázku "prečo bude môj emailing úspešný".
  • Nevyznáte sa v možnostiach, nástrojoch a trendoch.

Pokiaľ už e-mailing robíte, potom pre vás môže byť vhodnejší Audit e-mailingu. V prípade, že máte záujem o stratégiu, kontaktujte nás kvôli nezáväznej konzultácii.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Realizácia e-mail marketingu

E-mail marketing patrí medzi najefektívnejší nástroj internetového marketingu. Umožňuje ľahko šíriť oznámenia a obchodné ponuky. Výhodou je predajná výkonnosť, nízke náklady.

Reklama na Facebooku

Iste poznáte jednu z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí. Z pohľadu marketérov je jej obľúbenou súčasťou priestor pre platenú reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Stratégie pre sociálne siete

Milióny Slovákov používajú Facebook, niekoľko desiatok tisíc je na Twitteri. Firmy chápu, že sociálne siete majú v rámci on-line marketingu a PR svoje dôležité miesto. Chopte sa príležitosti a nechajte si od nás vypracovať stratégiu pôsobenia v sociálnych sieťach.

Audit e-mail marketingu

Rozosielate svojim klientom pravidelné newslettery, ale nie ste spokojní s výsledkami, ktoré vám prináša? Vaše rozosielky kvalifikovane zhodnotíme a poradíme vám, ako môžete odstrániť prípadné nedostatky a svoju aktivitu rozšíriť.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.