Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Stratégia pre sociálne siete

Milióny Slovákov používajú Facebook, niekoľko desiatok tisíc je na Twitteri. Firmy chápu, že sociálne siete majú v rámci online marketingu a PR svoje dôležité miesto. Chyťte sa príležitosti a nechajte si od nás vypracovať stratégiu pôsobenia v sociálnych sieťach.

  • Nadefinujeme vhodné ciele vášho pôsobenia v sociálnych sieťach.
  • Ukážeme vám, ako ich dosiahnuť.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Sociálne siete sú jedinečným marketingovým nástrojom, s ktorým sa k cieľovej skupine dostanete veľmi blízko. Sústredí sa na nich nezanedbateľné množstvo používateľov a cenné je aj to, že podporujú lojalitu súčasných klientov a zákazníkov a fungujú aj ako nástroj PR a linkbuildingu – prinášajú ďalšie výhody v SEO. Pravdepodobne uvítate, že je možné na nich dosiahnuť výnimočné výsledky aj bez vysokých investícií.

Ponúkame vám podrobnú stratégiu, ktorá je šitá na mieru vášmu projektu. Stratégia je základným kameňom pre vaše pôsobenie v komunitných sieťach. Obsahuje konkrétne metódy a kreatívne nápady, ktoré len čakajú na realizáciu.

Stratégia vám pomôže:

  • odhaliť potenciál, ktorý sa v sociálnych sieťach skrýva
  • stanoviť si ciele a dosahovať ich
  • zistiť, ako získavať fanúšikov a odberateľov
  • rozhodnúť, čo v sociálnych sieťach publikovať
  • prepájať web so sociálnymi sieťami
  • rozhodnúť, či je pre vás vhodná PPC reklama na Facebooku
  • zostať v súlade s pravidlami (žiadne riziko straty účtu, atď.)

Môžete si vybrať z dvoch variantov stratégie. Prvý sa týka Facebooku, zatiaľ čo v druhej reflektujeme aj ostatné sociálne siete.

Varianta A: Facebook

V stratégii sa zameriame na definovanie cieľov a na konkrétne metódy, ako ciele dosahovať. Popíšeme vašu cieľovú skupinu a jej špecifiká v rámci Facebooku, preveríme aktuálny stav vašej prezentácie na Facebooku. Vytvoríme plán, ako by mala vyzerať vaša oficiálna stránka, navrhneme, ako získavať fanúšikov. V dokumente nájdete tiež odporúčania pre vytváranie aplikácií, previazanie Facebooku s webom a PPC reklamu. Na konci dokumentu uvedieme zhrnutie vhodných aktivít podľa priorít.

Pre koho je varianta A vhodná

Tento variant je vhodný predovšetkým pre tie firmy a organizácie, ktoré potrebujú zlepšiť svoj súčasný profil na Facebooku, alebo naopak pre tých, ktorí chcú s prezentáciou na najkomplexnejšej a najpoužívanejšej sociálnej sieti ešte len začať. Sú to firmy a organizácie, ktorým záleží na priamom kontakte s cieľovou skupinou – potenciálnym alebo súčasným zákazníkom.

Stratégiu využívajú ako menšie i väčšie e-shopy, tak aj obsahové servery. Vhodná je tiež pre organizácie a firmy podnikajúce nielen na internete (reštaurácie, divadlá, ZOO a pod.).

Varianta B: Facebook a ďalšie sociálne siete

V tejto variante sa okrem Facebooku zameriame na využívanie ďalších sociálnych sietí. Zhodnotíme, ktoré majú pre daný projekt zmysel a načrtneme konkrétne kroky, ako ich využívať. Zaoberáme sa video servermi (YouTube, Stream), Location Based Services (služby založené na polohe používateľa, ako sú Foursquare, Gowalla, Fiddme a ďalšie) a ďalšími špecializovanými komunitnými sieťami, ako sú Twitter a Flickr.

Pre koho je varianta B vhodná

Tento variant je vhodný predovšetkým pre väčšie firmy a organizácie, ktoré už majú svojich priaznivcov a dostatok zaujímavého obsahu, vhodného pre zdieľanie online (fotky, videá, infografika, štatistiky). Stratégia je ideálna pre organizácie, ktoré ponúkajú neobvyklý a zaujímavý produkt či službu, chcú poňať sociálne siete komplexne a majú chuť sa im priebežne venovať.

Typicky ide napríklad o cestovné kancelárie, gastronomické organizácie, televízne kanály a rádiá, veľké špecializované firmy, ktoré sa stávajú autoritami v odvetví. Bývajú to ale aj drobní priekopníci so zaujímavým produktom, ktorý má potenciál v sociálnych sieťach zaujať.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Správa PPC kampaní

Nechajte si od nás navrhnúť stratégiu, štruktúru i vhodné metriky úspešnosti propagácie. Správa PPC kampaní od H1Slovakia zahŕňa aj priebežný monitoring a optimalizáciu PPC kampane, o ktorých vás budeme pravidelne informovať.

Kampane na Facebooku

Využite potenciál, ktorý Facebook ponúka, a usporiadajte na tejto sociálnej sieti jednorazovú kampaň.

Audit sociálnych sietí

Neplnia vaše aktivity na sociálnych sieťach vaše predstavy a ciele? Radi by ste v tejto oblasti vyťažili viac? Vaše doterajšie pôsobenie zhodnotíme a poradíme vám, ako odstrániť prípadné nedostatky a svoju aktivitu rozšíriť.

Reklama na Facebooku

Iste poznáte jednu z najrýchlejšie rastúcich sociálnych sietí. Z pohľadu marketérov je jej obľúbenou súčasťou priestor pre platenú reklamu, tak zvané Facebook Ads.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.