Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Užívateľské testovanie použiteľnosti

Užívateľské testovanie je najlepší spôsob, ako pochopiť chovanie reálnych užívateľov. Zistíme, ako s webovou stránkou či aplikáciou pracujú a:

  • Odhalíte najväčšie problémy vášho webu na základe chovania cieľovej skupiny.
  • Navrhneme vám efektívne kroky k ich odstráneniu.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Prečo sa venovať užívateľskému testovaniu

Pomocou užívateľského testovania vytvoríme podmienky reálneho užívateľského prostredia, v ktorom overíme, ako sa skutočne cieľová skupina na webe chová a čo je pre neho prekážkou. Tieto detaily často rozhodujú o úspechu či neúspechu celého projektu.  

V čom vám užívateľské testovanie pomôže

  • Na základe skutočného chovania užívateľov sa dozviete, ako návštevníci vnímajú váš web a či plní ich očakávania. 
  • Odhalíte problémy, na ktoré pri výbere vašich produktov alebo služieb narazia.
  • Preveríte, či sú texty na vašich stránkach zrozumiteľné
  • Overíte si, či sa návštevník na vašom webe ľahko orientuje.
  • Uistíte sa, že prípadný zákazník nenarazí na zbytočné prekážky.
  • Získate rady, ako použiteľnosť vášho webu vylepšiť.

Kedy je vhodné užívateľské testovanie webu

  • Na začiatku vývoja nového webu - otestovanie wireframov, grafiky či funkčného prototypu webu. 
  • Pred spustením webu do ostrej verzie (beta verzie webu). Vďaka testovaniu sa vyladia detaily a overia hypotézy, ktoré v priebehu návrhu projektu vznikly. 
  • Pre plne funkčný web, ktorý neobsahuje zásadné nedostatky z hľadiska použiteľnosti. V opačnom prípade doporučujeme najskôr analýzu webu z pohľadu obchodnej účinnosti .

Ako prebieha test použiteľnosti

  1. Osobná schôdzka a príprava scenára - základom užívateľského testovania je príprava detailného scenára navrhnutý na mieru projektu a jeho obchodným cieľom. 
  2. Výber cieľovej skupiny 
  3. Realizácia testovania - vybranej vzorke 6-15 užívateľov predložíme testované stránky (prípadne ich grafický návrh) spolu s konkrétnymi úlohami, ktoré majú na stránkach splniť. Pri plnení úloh užívateľov starostlivo pozorujeme a zaznamenávame všetky ich reakcie, úspechy aj zakopnutia
  4. Analýza dát a vyhodnotenie testovania - scenár testovania, zápis z jeho priebehu aj záverečné doporučenia od nás obdržíte v prehľadnej správe. Jej súčasťou je podrobná analýza použiteľnosti stránok upozorňujúca na všetky zistené nedostatky a súbor rád, ak tieto nedostatky napraviť. 

Jednotlivé doporučenia sú usporiadané podľa závažnosti s ohľadom na návratnosť vašich investícií.

Pri každej zakázke zvažujeme aj ďalšie metódy, ako je využitie očnej kamery alebo analytických nástrojov. Tieto môžu zvýšiť prínos užívateľského testovania.

V prípade záujmu vám radi pripravíme cenovú kalkuláciu na mieru. Stačí napísať vaše požiadavky do nezáväzného formulára.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Projektový návrh webu

Na základe dlhoročných skúseností vám dokážeme poradiť s celým procesom tvorby nového, prípadne rekonštrukciou súčasného webu.

Obchodná účinnosť webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

Obsahová analýza webu

Rozumejú ľudia obsahu vašich textov? Neodrádzajú ich svojou dĺžkou a zložitosťou? Sú dostatočné obchodne presvedčivé? Na tieto a ďalšie otázky vám odpovie naša obsahová analýza.

Testovanie štruktúry webu

Nechajte si architektúru webu navrhnúť priamo od vašich užívateľov.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.