Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Užívateľské testovanie použiteľnosti

Užívateľské testovanie je najlepší spôsob, ako pochopiť chovanie reálnych užívateľov. Zistíme, ako s webovou stránkou či aplikáciou pracujú a:

  • Odhalíte najväčšie problémy vášho webu na základe chovania cieľovej skupiny.
  • Navrhneme vám efektívne kroky k ich odstráneniu.

Zaujala vás táto ponuka?

Objednajte si naše služby

alebo zavolajte na
0911 923 303

Prečo sa venovať užívateľskému testovaniu

Pomocou užívateľského testovania vytvoríme podmienky reálneho užívateľského prostredia, v ktorom overíme, ako sa skutočne cieľová skupina na webe chová a čo je pre neho prekážkou. Tieto detaily často rozhodujú o úspechu či neúspechu celého projektu.  

V čom vám užívateľské testovanie pomôže

  • Na základe skutočného chovania užívateľov sa dozviete, ako návštevníci vnímajú váš web a či plní ich očakávania. 
  • Odhalíte problémy, na ktoré pri výbere vašich produktov alebo služieb narazia.
  • Preveríte, či sú texty na vašich stránkach zrozumiteľné
  • Overíte si, či sa návštevník na vašom webe ľahko orientuje.
  • Uistíte sa, že prípadný zákazník nenarazí na zbytočné prekážky.
  • Získate rady, ako použiteľnosť vášho webu vylepšiť.

Kedy je vhodné užívateľské testovanie webu

  • Na začiatku vývoja nového webu - otestovanie wireframov, grafiky či funkčného prototypu webu. 
  • Pred spustením webu do ostrej verzie (beta verzie webu). Vďaka testovaniu sa vyladia detaily a overia hypotézy, ktoré v priebehu návrhu projektu vznikly. 
  • Pre plne funkčný web, ktorý neobsahuje zásadné nedostatky z hľadiska použiteľnosti. V opačnom prípade doporučujeme najskôr analýzu webu z pohľadu obchodnej účinnosti .

Ako prebieha test použiteľnosti

  1. Osobná schôdzka a príprava scenára - základom užívateľského testovania je príprava detailného scenára navrhnutý na mieru projektu a jeho obchodným cieľom. 
  2. Výber cieľovej skupiny 
  3. Realizácia testovania - vybranej vzorke 6-15 užívateľov predložíme testované stránky (prípadne ich grafický návrh) spolu s konkrétnymi úlohami, ktoré majú na stránkach splniť. Pri plnení úloh užívateľov starostlivo pozorujeme a zaznamenávame všetky ich reakcie, úspechy aj zakopnutia
  4. Analýza dát a vyhodnotenie testovania - scenár testovania, zápis z jeho priebehu aj záverečné doporučenia od nás obdržíte v prehľadnej správe. Jej súčasťou je podrobná analýza použiteľnosti stránok upozorňujúca na všetky zistené nedostatky a súbor rád, ak tieto nedostatky napraviť. 

Jednotlivé doporučenia sú usporiadané podľa závažnosti s ohľadom na návratnosť vašich investícií.

Pri každej zakázke zvažujeme aj ďalšie metódy, ako je využitie očnej kamery alebo analytických nástrojov. Tieto môžu zvýšiť prínos užívateľského testovania.

V prípade záujmu vám radi pripravíme cenovú kalkuláciu na mieru. Stačí napísať vaše požiadavky do nezáväzného formulára.

Prečo spolupracovať s H1Slovakia?

  • Využívame najkvalitnejšie nástroje na trhu
  • Sme partnerom Google
  • Naše hodnotenia sa odvíjajú od našich výkonov

Súvisiace služby

Projektový návrh webu

Na základe dlhoročných skúseností vám dokážeme poradiť s celým procesom tvorby nového, prípadne rekonštrukciou súčasného webu.

Testovanie štruktúry webu

Nechajte si architektúru webu navrhnúť priamo od vašich užívateľov.

Obchodná účinnosť webu

Analýza obchodnej účinnosti webu pozerá na webové stránky ako na predajný nástroj a hodnotí ich schopnosť napĺňať obchodné ciele prevádzkovateľa.

Obsahová analýza webu

Rozumejú ľudia obsahu vašich textov? Neodrádzajú ich svojou dĺžkou a zložitosťou? Sú dostatočné obchodne presvedčivé? Na tieto a ďalšie otázky vám odpovie naša obsahová analýza.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.