Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

V médiách

  • Správca sociálnych sietí už nebude to, čo býval

    26. február 2013

  • Firmy v sociálnych sieťach – 2. diel: Nechajte hovoriť tých, ktorí rozumejú značke

    14. jún 2012

    V prvej časti reportáže z konferencie Firmy v sociálnych sieťach sme uvádzali hlavne pozitívne príklady. V tomto článku vás čaká strategický náhľad na sociálne siete Pavla Ungra z H1.cz i príklady dobrej praxe od Michala Popelářa z Wunderman Interactive. Ale zároveň i skúsenosti českých firiem so sociálnymi médiami, ktoré sú dosť rozporuplné. Aukro.cz trvalo celkom dlhú dobu, než si uvedomili, čo im môže facebooková stránka priniesť. Skôr skeptický pohľad na sociálne siete ponúkne Lubora Zoufal z Lagardère Active ČR, mediálnej skupiny, združujúcej rádiové stanice Evropa 2 i Frekvence 1. Tým, čo nie sú spokojní s náplňou svojej práce, rozjasní deň hovorca Vodafone CZ, Alžbeta Houzarová, ktorá popíše nikdy nekončiacu online starostlivosť o zákazníkov a príklady krízovej komunikácie.

  • Firmy v sociálních sieťach byť potrebujú — sú tam totiž ich zákazníci

    12. jún 2012

    Sociálne siete sú a vy to nezmeníte. Ako firma ich môžete len ťažko prehliadať. Napríklad na Facebooku je už tretina českej populácie a polovica českej internetovej populácie, a podiel ďalej stúpa. Násťroční, ktorí Facebookom žijú najviac, postupne dospievajú na mladých, produktívnych dospelých.

  • Kríza je nový štandard, s ktorým sa snažíme žiť

    24. apríl 2012

    Včera prebehol v Prahe piaty ročník Internet Advertising Conference. Niesol sa síce stále v duchu krízy, tá sa však pre mnohých stala štandardom.

  • IAC2012: Bohozvestci a bullshiteri naposledy spolu

    24. apríl 2012

    Peniaze vládnu a mali poslúžiť aj na to, aby sa v konečnom zúčtovaní víťazstva o ekovládu nad internetom priklonilo na stranu starých zazobaných firiem. Prišla kríza, vzala peniaze a ukázalo sa, že medzi bullshitermi a bohozvestcami symbióza nebude.

  • Čo pomôže českému Twitteru?

    01. marec 2012

    Prečo je firemný Twitter účet v Česku stále skôr popoluškou a nútene udržiavaným kanálom? A prečo na Twitter české firmy skoro nepíšu? Odpoveď je jednoduchá: pretože by ich málokto čítal. Český a slovenský Twitter bude mať o chvíľu 100 000 používateľských účtov. Prečo tak málo?

  • Nákupy sa presúvajú do mobilov

    29. február 2012

    Podľa štatistík internetovej agentúry H1.cz výrazne vzrástol záujem o nákupy cez internet.

  • Mobilný marketing inak: Inšpirácie z geolokačnej reklamy

    24. február 2012

    Dôležitosť Social-Local_Mobile pre marketing je už skoro rovnako často skloňovaná ako svojho času dôležitosť Facebooku. Rovnako ako pri prvom oťukávaní sociálnej siete zo strany marketérov si ale v tuzemsku ešte mnohé spoločnosti, ak nie väčšina, nie je príliš istá, ako SOLOMO využiť a či to má zmysel.

  • Telefónica sa pripojí k mezinárodnej iniciatíve za bezpečnejší internet

    06. február 2012

    Spoločnosť Telefónica sa spolu s ďalšími partnermi pripojí k akcii, ktorú organizuje Národné centrum bezpečnejšieho internetu pri príležitosti Svetového dňa bezpečnejšieho internetu. Ten tento rok pripadá na 7. februára a jeho cieľom je pripomenúť, aké dôležité je bezpečné a zodpovedné správanie sa na internete predovšetkým v dnešnom globálnom svete. Telefónica okrem iného zverejní na svojich webových stránkach užitočného sprievodcu pre rodičov, ktorí majú veľakrát menšiu znalosť internetového prostredia ako ich deti, ale predsa by ich chceli ochrániť pred rizikami digitálneho sveta.

  • New Media Inspiration: Predávajú teda sociálne siete alebo nie?

    23. január 2012

    Význam sociálnych sietí neprestáva rásť a nielen analytické nástroje sa na vyjadrenia na nich začínajú sústrediť. Môžu tak firme významne pomôcť i ublížiť. Nie je to (zatiaľ) miesto pre nákupy, ale je to priestor, kde sa ľudia o značkách bavia a vytvárajú si názor. Nielen to konštatovala konferencia New Media Inspiration.

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.