Prejsť k obsahu  Prejsť k hlavnému menu
Jednotka v internetovom poradenstve
a výkonnostnom marketingu

Internetový marketing

Internetový marketing zahŕňa marketingové aktivity aplikované v internetovom prostredí. Základným cieľom je ako pri „klasickom“ marketingu pochopiť priania a potreby zákazníka a zodpovedajúcim spôsobom ich uspokojiť.

Internetový marketing má však svoj špecifický komunikačný mix, čo je neoddeliteľná súčasť marketingového mixu. Komunikačný mix ako najviditeľnejší nástroj marketingového mixu naberá v internetovom prostredí na význame, a to vďaka globálnosti a dynamickosti internetu. Internet tak ponúka nový, alternatívny spôsob marketingovej komunikácie.

Zložky komunikačného mixu internetového marketingu:

  • Reklama na internete
    • Reklamné prúžky (bannery)
    • Search engine marketing
    • Kontextová reklama
  • Public Relations na internete
  • Podpora predaja na internete
  • E-mail marketing (ako alternatíva direct marketingu)
  • Virálny marketing
  • Affiliate programy
  • Spolupráca a kooperácia

Certifikáty a členstvo v odborných asociáciách

16 našich konzultantov má medzinárodný certifikát Google Analytics Individual qualification a 23 našich PPC špecialistov získalo certifikát Google AdWords!

Google Partner   

Všetky certifikáty

Poznajte príbeh H1Slovakia

H1Slovakia je sesterská spoločnosť jedničky na českom trhu, agentúry H1.cz. Túto pozíciu mienime upevniť v rámci celoeurópskeho trhu. 

2007
Vzniká H1.cz
2008
Zakladáme firemný Facebook a Twitter
2009
Lupa vyhlasuje náš Twitter ako najprofesionálnejší profil v ČR
2010
Spravujeme najväčšie útraty na trhu PPC reklamy
2011
Spojenie firiem Ataxo a H1.cz
2012
Vznik H1Slovakia

Prihláste sa k odberu spravodaja H1Slovakia

Odborné články a pozvánky na konferencie alebo školenia, nové informácie o ľuďoch a nových projektoch. Po prihlásení darček zdarma: Kniha 10 × 10 chýb v internetovom marketingu

Prihlásením odberu súhlasím so spracovaním os. údajov podľa zákona

Zavrieť



Zavrieť

Chcete si přečítať skvelý článok? Ísť na konferenciu, kde prednášajú (há)jednotky? A byť v centre diania?

Registrujte se a sledujte aktuality ze sveta online a výkonnostného marketingu.